Kalas & presenter:)

Sandra & Mamma  jag fika först själva, Fick 20 rosor & en slant.

Sen har det bara rullat på!

gästlistan som kom
Mamma
Sandra
Therese
Catrine
Carro
Janne
Tina
Milis
Jonsson
Snees
Annso
Smångs
Sayan
Stoffe
men fler kommer! :)

Presenter jag fått
Vin
Karaoke
Dance matta till Wii samt spelet
20 rosor
Ens STOR blombukett
Pengar
Teckningar av barnen
Mm..

Bilder:

Present från Annso Smångs & Catrine :)


Present från Snees :D                                  Present från Sayan :)


Blommor av Sayan :)

och tack för allt annat :)



Gissa om de e skoj eller?!? SVETTIG SOM FAN!! :)
HAHA
Kombinera denna matta me mitt nya karaoke & min vin flaska! Vem ska ha en rolig helg?!?! HAHA jo JAG! :d

Kommentarer
Postat av: Malin

åå så mycek fint! =) shit va många vänner du har då!!:)Jag e lite lessen att jagh itne fått äta nån tårta idag, snyft! får baka en nåndag, haha..

e du trötter nu efter födelsedan?? PUSSSS

2008-09-09 @ 21:02:20
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Emma

roliga presenter!! :)

2008-09-10 @ 09:05:04
Postat av: XONX

Trevligt :P

2008-09-10 @ 09:07:27
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0