Dagens Outfit

Bara myspys hemma jag & Tilde. Springer runt & myser i stort linne från Lager 157 & ett par leggings & mina ÄLSKADE BENVÄRMARE från H&M :) Love them.. Benvärmare är ett av mina favoritplagg, om man nu kallar det för plagg??
Hur som helst dom kostar endast 49.50 . Men jag hade en gratis 50 kr rabatt så jag fick tillbaka 50 öre när jag köpte dom :) Och hur bra är inte det lixom?!? :)

Ursäkta min extremt SKITIGA spegel! :P



benvärmare * 8! haha man har inte roligare än man gör sig!


Vid ett senare tillfälle hitta jag dessa jätte söta strumpbyxorna till Tilde :)
men hallå 80 spänn för ett par barnstrumpbyxor?!?!? RENA RÅNET!


Kommentarer
Postat av: Malin

nejmen finns dom där??? hm jo men de blir kanske ändå billigare än att beställa de andra=)

då måste ja kolla =) va sökte du på då?



ååå vilken myyys outfit!

jag jobbar till kl. 15.15..........dagen går så sakta!



2008-09-06 @ 10:34:26
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Malin

föresten nu hitatde ja dom!!!! men de är ju strlk 37 :( ja har ju 38-39 annars... men skickade ett mail iaf o frågade om de är en stor storlek , de e ju så olika de där... för isf kanske dom pasasr ändå!! man kan ju alltid hoppas...

åå ja e kääär i dom, hehe :)

2008-09-06 @ 10:42:48
Postat av: Malin

hmm jo de kanske de är ... Men dom kommer ju fortare om man beställer på tradera !! ;)



Ja jag kämpar på mina sista timmar nu... puh!

va gör ni för skoj då??

ikväll ska jag va hemma bara, de kommer över lite vänner o vi(dom) ska dricka vin, sen ska vi väl äta lite gott oxå :)

Va ska du göra??

2008-09-06 @ 12:42:23
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: wooltiti

jag har ju en stationär dator men jag tittar på mycket film och serier och det är drygt att sitta i datastolen för länge så det skulle vara skönt att kunna ligga i sängen och titta, hehe... Har inte råd med en bärbar så det lär nog dröjja :(

Benvärmare is the shit, men jag har inga strumpbyxor eller leggings att ha under :( Måste handla...

2008-09-06 @ 16:19:56
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0