Trött mätt mätt trött!

vet inte om jag är mest trött eller mätt.. haft en enormt seeeeg dag i skolan me mkt fika pauser så att säga! Idag har jag verkligen"syndat" Inte att jag ätit godis eller sånt, men dessa mängder av mackor & mat & flingor & gröt & mer smörgåsar & mer flingor.. har nog ätit en gång i timmen.. konstant mätt... och jag är så trött så jg vil bara somna till hela tiden.. Fått för mig att jag blir piggare om jag äter så det är därför jag äter HELA tiden....
Ska åka och Lämna Tilde i Färnäs alldeles strax, ska bli barnledig redan iadg & det ska bli skönt att få rå om sig själv en el extra dag!   Jag ska nämligen träna lite Power sen & nu när jag är barnledig ska jag stanna kvar på Combaten :)  WIII! om jag inte somnar dvs!!

Denna vecka har ju träningen flytit på

Combat
Core
T-ball
Step up
box

sen idag

Power
Combat

Så 7 pass kommer det bli på dessa 4 dagar :)  YEAH!

Fasiken lite ont i ena armen efter boxen igår, men jag e ju ovan me det så.. hoppas bara det inte ställer till problem för dagens träning...

Har inga pengar på luren så ni vet!! därför jag inte svarar på sms el så.. Och fatiskt må jag säga att de e ganska skönt att slippa slava under mobilen!! :)


Kommentarer
Postat av: Silla

jag måste bara säga att jag avundas dig väldigt mycket som står i & tränar så mycket som du gör, verkligen fruktansvärt jätteduktig, keep up the good work!!

2008-10-09 @ 20:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0