Tårar!

Hur ska man kunna sova?!?!? Jag & Annso sitter i varsin ände & bölar lite fint!! Detta kommer ju bli 10 gånger jobbigare än jag fattat!!! 8 månaders helvete! En del av min familj åker!
Ska skjutsa henne till tåget imorrn undrar hur detta ska sluta!!


vad ska jag göra i 8 månader?!?
 kan ju inte åka till sthlm varje dag heller... malin min Malin <3

Ingen som ringer mig nu längre på kvällarna,
de e ju bara du Annso!
det är ju bara du som kommer hit & sover & skrattar me mig!
Här kommer det att bli tomt!

Kommentarer
Postat av: Annzo

usch nu sitter jag här å gråter, igen. Mina tårar tar då aldrig slut, fyfan! Precis sagt till pappa att han inte behöver hämta mej.. "Men vill ju säga Hejdå!?" jag orkar inte. jävla Hejdå. Usch. Nej, men dom här månaderna går fort tror jag, snart är vi i sthlm & härjar igen hemma hos mormor :) ÄLSKAR DEJ

2008-10-20 @ 08:00:50
Postat av: Johanna

hihi, lite invecklat ja e, Både ja å killen kommer från Älvdalen från början... å vi vill bo i Mora!

2008-10-20 @ 19:32:21
URL: http://vardagsfjun.blogg.se/
Postat av: Mia

Men gumman kom och hälsa på miiig!! Jag åker till sthlm nästa helg, blir nog mora lite senare i november. Då ska jag bosätta mig hos dig ;) Puss

2008-10-21 @ 16:36:54
URL: http://miahansback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0