Stockholm i mitt hjärta! <3

För varja dag jag tillbringar här hemma i Mora så känner jag bara att jag längtar mer & mer till Stockholm.. Vardagarna blir bara tråkigare & tråkigare.. helgerna här hemma är totalt värdelösa!! Jag har växt ur Mora för 10 år sen!!
Vill inte va kvar en dag länge än nödvändigt!! Jag vill flytta vill jag vill jag vill!! & stått i bostadsö i Sthlm i över 1 år & betalar pengar för det! men nu betala jag inte räkningen för detta år! känns meningslöst att betala 300 kr året på luft! Man kommer ingenstans ändå utan kontakter i dagens samhälle!
Ska börja kika efter skolor & sånt eller jobb & sen leta 2:a handskontrakt eller nå! För med handen på hjärtat så vantrivs jag här i Mora!!
jag vill FLYTTA & de e NU!
När jag är i Stockholm så mår jag så underbart bra & jag trivs me livet! Så varför inte få trivas jämt lixom? livet är för kort för att gå runt & må dåligt i denna skithåla! är alla bara verkar ha problem!


Kommentarer
Postat av: Sandra

HÅRDA ORD :S

2008-10-05 @ 20:07:21
URL: http://pussp.blogg.se/
Postat av: Malin

ooh yes KOOOOM!! :D

Men lilla gumman ere så hemskt??! Hopppas de kommer ordna sej, skaa försöka o hjälpa dej så gott de går!!!! men de e så svårt o hitta lgh här , fan :(

Men inte ge upp!! :D

PUSSS

2008-10-05 @ 20:58:24
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Ha ha "keeling sate" ASG Du e underbar mitt hjärta!!!! ;O)

2008-10-05 @ 23:37:02
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Moster T

Upp med hakan lilla gumman. det finns värre öde än att bo i Mora. ;-)

Men du BORDE betala räkningen till B-förmedlingen, nu mer behövs det inte mer än ett par åt för att få en lgh här nere. Visst kanke inte mitt i city, men vad då....



Kraaaaam Tina

2008-10-06 @ 00:30:18
Postat av: Kusin Vitamin Sandra

Annnna! Stanna i bostadskon! Det ar ju anda "bara" 300kr per ar. Jag har tex statt i 9 ar snart, en vacker dag kommer det komma till nytta!



Lycka till med flytten! puss puss

2008-10-06 @ 00:58:22
Postat av: Zandra

Hej alskling... sitter i florida nu hos min bror och njuter...saknar min granne. hall hakan uppe s[ ska vi fixa en lagenhet till dig isthlm. :) Puss

2008-10-06 @ 02:33:10
Postat av: ME&MY

Bostadsituationen i stockholm är hopplös, men säg till mig om du har allvarliga funderingar, andrahandskontrakt är lättare att skaka fram och ni behöver ju inte så stort du och lillan..ibland kan jag trolla, men bara ibland, allt handlar om tajming och det ska vart ett kontrakt som sträcker sig lääänge eftersom du har barn..

2008-10-06 @ 10:47:18
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0