Satan i gatan va tråkigt jag har!

Denna kväll slutade inte i målarfärg! Utan löshår & mössa *asg* Kan nån skänka mig ett liv... Så fort jag e "ledig" Så är jag nattuggla & det är jobbigt att aldrig bli trött..
Har enorm träningsvärk i axlarna, men den tränar vi bort imorrn :)
När jag satt & kika på "Jenny" i Gossip girl så kom jag underfund med att jag saknar att sy!!! jag skulle vilja ha en symaskin .. Jag sydde en hel del i mina yngre dar, tror lätt att dom talangerna sitter kvar än idag.. Lite skoj skulle det ju att ha på sig kläder som ingen annan har!!!!!

Listan börjar bli lång nu!:   ( Alltså grejerna jag vill/behöver ha!)

*  Pengar så jag kan åka till Afrika!(skolan åker i maj, behöver säkert 20 000)
*  En system kamera
*  En tv, har 2 st gamla klumpiga rishögar med knappt nån kanal & inga dosor så kan inte ställa in nån kanal
  heller, därav tittar jag typ aldrig på tv!
* En fungerande dator (denna har alla fel en dator kan tänkas ha) Flyger ut genpm fönstret snart!
* Nytt kökbord, så man kan äta flera än bara 2 här!!
* En symaskin
* mm..

Varför kan man inte bara få vinna några miljoner! & bilen har börjar låta som rally kalle! låter som jag har 500 hästar under huven! HAHA så pinsamt så jag dör, min lilla röda lixom! Lär ju va avgassystemet DAH!



Avslutar dagens bloggande med ett blondinskämt :)



Blondinen går in i tygaffären och säger

-jag vill ha gardiner till min dator.

affärsbiträdet:

-man har inte gardiner på datorn.

blondinen himlandes med ögonen:

-but helloooooooo liksom,jag har ju windows!

 

 

HAHA Skoj va?!? har ni nå roliga blondin skämt att roa mig me?? :)

 

Lär ju inte somna än på ett tag! men säger god natt

Sweet dreams

ZZZzzz.....







Kommentarer
Postat av: Rikard

Jaa absolut :D



Hur mycket kostar kameran tror du?

2008-10-30 @ 09:39:22
URL: http://rikardandreas.blogg.se/
Postat av: Malin

ASG!!! den va rolig ;P hehehe



puss på min vackra tjej!<3

2008-10-30 @ 10:17:48
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: wooltiti

hahahahahha blondin skämtet var bra..faktiskt inte hört den :)

2008-10-30 @ 12:16:59
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0