Säger bara en sak!!!

STRESS!!! as usual!
Skriver om min dag sen när jag kommer hem igen!! har hämtat Tilde på dagis & sånt & sen vart & handlat diverse grejer!! som typ hårfärg! :)
Men nu ska jag till gymmet & köra BOX!! det va länge sen!! :) Jag & Maya så kickas ;)
ska bli så skoj!! & kommer nog ha gele armar sen! *hihi*
Onsdagar brukar ju va en "vilodag" men hur kan man motså att träna när man ÄNTLIGEN har nån att gå dit me! :) Går ju mest dit själv numera så..

Ska dock inte möta Maya i ring, men ni hajar ;)!

Kommentarer
Postat av: Malin

Heeej min älskade Gittan! ;) I´ve missed ya!!

Ja de va gott! men har ätit vitt rostbröd med smör o marmelad nu på jobbet.. så. :/

Haha.. smala linjen, here WE come! ;)

åå kul o träna!!! jag skulle också vilja! Funderar på o lyfta lite skrot när jag kommer hem! Om vi tränade tillsammans, we would kick ass!!! he he



Ja klart vi hörs på msn =)DAH! hihi, pusss på min skönhet!

2008-10-08 @ 17:41:15
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Malin

By the way... Din mat lät inte så dum den heller, MUMS!!

2008-10-08 @ 17:41:58
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0