RED BULL GER DIN VINGAR!

Nja kanske inte vingar! Men nog fick jag bra mkt mer energi!! har pluggat flera timmar nu!! :) Matte & Religion, känns bra!
Nu e det bara torsdag & fredag kvar sen lov en vecka! :)
Ska ta hem alla mina teckningar nu som vart på utställning. Sen ta me alla mina färger hem & måla på lovet, samt att jag ska ut & fota! Hoppas på bra väder! SKA BLI SÅ SKÖNT!!!
och guess what??
Jag kanske ska på Ikea på fredag!!! Tom peng pung men ska va "chaffis" dit så kanske kan kosta på mig några billiga ramar åtminstone! så jag kan rama in mina kostverk :)
Jaha Nu börjar jag nästan ångra min Red bull! klockan är 23.05 jag är piggare än piggast! Ska upp om ca 7 timmar... Hmm? ja ja får väl slänga på en film el nÅ? eller plugga lite till?!? kanske städa? Eller rensa mer i klädkammaren?
God natt till er som kan somna i tid iaf1 :)


Kommentarer
Postat av: Annzo

bra att du pluggar ¨å ligger i.

Kom ihåg att du ska bo i sthlm när jag kommer hem!

Ringer sen från Arlanda å gråter lite.

Älskar dej, hörs kanske i helgen på msn eller så :)

Kommer sakna dej massor, krama Tilde från mej, säg att jag älskar henne också :)

PUSS & KRAM

2008-10-23 @ 08:23:05
Postat av: Malin

Kunde du somna tillslut min lilla kladdkaka??? Hoppas de ;) Jag somnade som en stock!så skönt jue. pusspuss

2008-10-23 @ 10:35:50
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0