Nattpyssel på Vasagatan!

Som vanligt har jag så mkt energi mitt i natten! Tog fram mina blommor som jag köpt på IKEA & satte upp dom på min tråkiga vita väg mellan kök & Vardagsrummet.


Sen till mitt andra pyssel behövs "ramarna" till blommorna, lite guld/bronspasta  en sax, sen behöver man ett stycke vägg yta att måla på! Jag valde en ful utbuktande del i mitt vardagsrum!



Sen får man klippa ut den del man önskar måla & försöka ha kvar den på väggen! Det fäster ju knappt hemma hos mig!! Bara lossnar! Svarta blommorna fick jag lov att klistra fast vissa delar som bara trilla ner!! mkt dåligt!! Så mina mallar fick jag försöka hålla fast samtidigt som jag ska doppa fingret i pastan & måla på väggen!!



Snacka om att det brinner i min pekfingerspets just nu!! FRIKTION AB efter hela den där pelaren! Desto mer "pasta" man kletar på desto starkare bli färgen, sen kan man smeta ut det så det bara skimmrar lite.. SMAKSAK!

Mitt nästan färdiga resultat vart dock detta: (fick så ont i fingret fick lov att avbryta!


Vad tycks?





Kommentarer
Postat av: Lina

Skiiit snyggt! tänkte köpa precis dedär på Ikea men de var slut när jag var där.. :/ men Snyggt som faan :D

2008-11-01 @ 02:34:24
URL: http://carolinalindkvist.blogg.se/
Postat av: Malin

men vad duktig du e!! WOOW!!! De vart ju skita snyggt de där!! ;)

Kan du inte komma o fixa hos mej me ?? ;)

<3

2008-11-01 @ 10:27:59
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Em.

Va snyggt!! :D Såna där blommor kollade jag på sist jag var på Ikea, men det blev aldrig av att jag köpte några. :)

2008-11-03 @ 18:34:57
URL: http://powershot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0