Mys i soffan!

Är så glad över att jag möblerade om nu! hade ju enorma problem med att det trådlösa internet inte räckte ända bort till soffan förut! men nu kan jag ligga som en prinsessa i soffan & surfa.. Men bäst av allt är ju att jag slipper hoppa över soffan varje gång jag ska in i data rummet & klädkammaren! GULD VÄRT! :)
Förändra i hemmet är ju något jag verkligen älskar!! Nu e jag bra sugen på att måla upp en rolig fondvägg härhemma :) kanske en sån där rolig som dom har på Bluemoon bar!! haha en partyvägg! ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

,mysigt värre ;) ååå en partyvägg hemma ;) hade vart n¨åt du!!

idag har ja jobbat..fy satan va t¨åkigt de var idag.....men nu e ja hemma o njuter av lugnet!! tänkte göra marängsviss..har ju kvar sen igår .mmm!

miss u baby<3

2008-10-18 @ 16:23:56
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Malin

hahahah knäpp du e !;p

ja men de tycker ja du kan göra, 4 timmar de e ju itne sååå långt egentligen :D ha ha ha..

va gör du ikväll då?? <3

2008-10-18 @ 17:08:55
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0