Mitt första provtryck :)

Jag i morse! bara myskläder :) SKÖNT!

Den högra bilden e ju min träskiva! Tyckte jag hade ristat ur det som inte skulle va svart! men icke då!
Kolla mitt första provtryck *asg* ser ut som ett gammalt russin!
 




Rolla på färg på träskiva                                              På med ett papper & trycka!  Ser ut & va 60 bast på bilden!!

Bara börja rista bort lite mer på skivan & sen har jag börjat smått me bakgrunden nu


To be continued!!

Efter "lunchen"  (min shake)  Så va det dags för Omvärldskunskap!  Intressant! :)  Vi fick leka me lego & bygga upp nånting som visar nå i världen.. ganska fri uppgift..
Jag byggde några hus me tak & satte ihop massa bilar  (visa hur bra vissa människor har)
 Sen gjorde jag ett trasigt hus & satte några lego gubbar med "krigsutrustning" utanför (för att visa hur dåligt vissa har)

Sen simlulerade jag en bil olycka & det låg lite halva gubbar (skulle föreställa döda) sen ställde jag upp några bilar som bara åkte förbi olycklplatsen, Och den tredje bilen /gubben ställe sig breve!  
med det hela vela jag visa att det är inte många som tar dig tid/lust att hjäla andra. Svårt & förklara! skulle ha knäppt ett kort!!! jag vart iaf nöjd me mitt lego projekt :D


Sen slutade den dagen.. for till dagis & hämta Tilde... idag ska vi ha städ & tvätt dag här hemma!! Ingen träning så det ska bli skönt att bara få va hemma :)

Kommentarer
Postat av: Oskar

haha verkligen som en ryskgammal tant som fastnat med sin hand i en vävstol

2008-10-01 @ 15:03:25
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: Malin

nej fy verkligen inge skoj ... sitter o försöker förstå mej på matten, har endast räknat nåra tal men förstår itne uträkningarna! :( blir nog ingen utgång för mej ikväll..måste fixa dehär. o min kompis e sjuk så hon kommer inte...

åå stackars dej som har ont i tanden, fan finns inge värre !!!! :/ krama om



har sett halva greys anatomy..ska se fortsätntingen om ett tag när ja känner att ja vart duktig.

Vilken matte e de du läser??



2008-10-01 @ 15:26:45
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0