Militär läger nästa!??! :P

Idag när jag kom till dagis så hade jag en hopplös liten tonåring att hämta! Aldrig sett på maken!! Sparkas & slåss & hon ska inte hem, kryper under en soffa & skriker, när man väl får fram henne så springer hon till nästa ställe. så det va ju bara att ta tag i henne & bokstavligt talat lyfta ur henne skrikandes högre än Whitney houston i tonerna!!
Kan ju gissa hur skoj detta ska va om 10 år när man ska hämta henne på nån fest nånstans!! HALLELULJA säger jag bara.. Men jag tollererar inte sånt här så nu har jag haft ett allvarligt mor & dotter snack me denna unga dam som så gärna vill bestämma allt själv!
om  hon inte lyder så sitter hon på nästa plan till Amerika!  skicka in henne i det militära så hon får lära sig vart skåpet ska stå!
"ROLIGA TROTSÅLDERN"  uah uah uah!!

Vi fika som 2 vuxna människor.. drack the båda 2, fast det va nog roligare att leka me the påsen än att dricka upp theet.
 
 


Bara för att bråka me henne lite ytterligare så passar man på att klippa luggen lite! Inte så poulärt heller just nu om vi säger så!
  

Ska ta tag i min ris buske oxå nån dag nu & färga lite & klippa lite.... bara jag komme rihåg va min mörka färg hette nu igen!!?! Den är ju så läcker!!!  kostar typ 69 kr på Ica så!   behöver ju inte bli så dyrt när man fixar sånt själv :) eller me lite hjälp?!


 

Kommentarer
Postat av: wooltiti

låter som den klassiska trotsåldern :(

2008-10-06 @ 14:52:15
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Malin

oj oj sicken liten busunge!!!!!!!!!!!!

2008-10-06 @ 14:59:08
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Jocke

Jag hjälper dig gärna!! Kram :)

2008-10-06 @ 15:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0