Kvälls snacks!!!! :(

Okej dette är en sån där kväll på man hade kunnat  "mörda" för en kladdkaka eller chipspåse! men jag kämpar mot suget!!
Så jag åt ca 10 knäckemackor me massa smör! Till slut vart jag mätt i magen & suget gick över! tänkte att 10 knäckisar måste ju va bättre än en chipspåse lixom! kanske ingen skillnad kalorimässigt?! men ur näringsynpunkt.. men efter 10 min vile jag fortvarande ha nå mer att gnaga på! så rota fram massa rotfruket.. morötter & kolrötter & vitkål! jag tycker sånt e gott ja!! Och skulle inte detta funka ska jag banne mig koka havregrynsgröt!! jag ska bli hälsofreak!! iaf försöka :D HAHA 
Just nu dricker jag väl min 7:e thekopp me grönt the! :)

Som ni ser så åt jag nog mer än 1/3 del knäckebrödspaket!!! (ett stort)



Vi äter så mkt frukt & grönt här hemma nu så! Vi har lyckats konsumera 1.5 kg bananer & 2 kk satsumans på mindre än 24 timmar jag  & Tilde! Ska banne mig försöka att sluta me godis helt & hållet!! Enbart käka nötter :)
 Nej nu ska vi kika på Ace ventura jag & Tilde! Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan va äckligt det såg ut!!

Smör är skit onyttigt! men säkert bättre än chips! fast jag hade hellre tagit chipsen!

2008-10-19 @ 00:55:13
Postat av: KelocC

Nice blogg :)

Godnatt :)

2008-10-19 @ 01:03:00
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0