Knasigaste farvälet!!

Gick tidigare från skolan idag. For förbi dagis & slet me mig Tilde, åkte ut till Vinäs. Skulle ju ta farväl av Annso samt skjutsa henne till tåget! Angelica & hennes bebis va oxå där & Carro, men sen for dom.. Gert kom hem innan vi han fara oxå!
Självklart spela vi orgel & sjöng med vår ljuva stämma en sista gång!! :)
Luta er bakåt & njut! :) *harkel*

Sen skulle ju tåget åka 12.37 från station.Vi for från Vinäs i tid TRODDE VI!
Tåget stog på perrongen & Annso gick in för att hämta sin biljett på station, till min fasa ser jag att tåget rullar av perrongen!!! kl 12.22!!
PANIKKÄNSLOR I HELA KROPPEN!
Sprang in till Annso som va lugn & skulle visa mig biljetten där det skulle stå 12.37! Men det stog 12.22! *suck*

Men då fick vi ju en snilleblixt ide! Vi gasar somfan & hinner ikapp tåget i Rättvik! Som ett skott skynda vi oss in i bilen! Har gasat som blådårar! Kommer till Rättvik tåget står på perronegen men dock på spår 2! vilket gjorde att det inte gick hinna! såg hur tåget rullade iväg fast vi stog & skrek & vinka!!

Nästa mål tänkte vi skulle bli Leksand! skutta in i bilen ! Åter gasen i botten!!!

Men denna gång tänkte vi överlista tåget & satsa på att åka till Insjön direkt & tjäna in den lilla stund som tåget stannar i Leksand!

Det var ett smart drag av oss :) hade t.o.m 2 minuter tillgodo!! *asg*   Fick ett snabbt farväl i all hast! men vi tjäna ju 45 minuter i bilen!!
 

Detta är så typiskt oss!! som i somras när vi skulle ta bilen så lyckades vi backa över Annsos resväska samt slita me den över halva gården utan att märka det!! haha det va ju min granne så ringde då & tala om att det låg en väska mitt på gården!!

Men skoj har vi alltid!!

Fan saknar dig  redan Annso!!

Sista kortet som knäpptes på oss i år då!

Kommentarer
Postat av: Em.

http://prisjakt.nu/produkt.php?p=176312 Här kan du kolla vad kameran kostar :) När jag köpte den så betalade jag 3700:- har jag för mig, nu är den nog lite billigare :) Men vill du inte ha en systemkamera så rekomenderar jag den här :) Den är toppen! :D

2008-10-20 @ 20:07:59
URL: http://powershot.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson Olsson

Det mesta löser sig i slutändan - bara man vill! Ha en skön kväll, Zalina och Tilde :)

2008-10-20 @ 20:38:57
URL: http://dagboken.henrikolsson.eu
Postat av: ANNA

ha ha ha. De där är väl ni i ett nötskal..



Jo tro de eller ej, men internet kan vara bra ibland.:P



Lördagen ska spenderas i Borlänge med lacergame, mat och utgång. Och jag hoppas jag inte kommer bli skjuten. ha ha.



Fredagen blir nog lugn, Tobias kommer upp och tyckte vi skulle gå på skoterns dag. Jätte skoj sa jag, men visst för korvens skull då. ha ha

2008-10-20 @ 21:27:40
URL: http://jernpiller.blogg.se/
Postat av: Moster.T

Haha...Knäppskallar..;-)

Tur att ni lyckades komma ikapp tåget till slut iaf, så att du slapp åka till Sthlm ToR...;)



Ha det bäst söta lilla Anna och krama om Tilde.



Kram Moster.T

2008-10-21 @ 10:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0