Hellooooo från Foto!

HAHA jag & Nina har vart ute & knäppt lite "porträtt" bilder.. haft ganska skoj må jag säga :) Vandrat nere vid vattnet här vid skolan & klättrar i träd ,t.o.m klättrat upp på ett tak! Linslus som man e! :) haha
Vi har fotat med en Canon EOS 450D    må säga att jag vill ha!! Första gången jag knäpper me just 450 D  & den e så lätt att förstå sig på! Det va verkligen kärlek vi första "handtaget" eller va man ska säga?!?! HAHA
smakprov kommer här:

Lägger in fler sen! nu måste vi rensa bland våra 176 bilder vi knäppte! :P HAHAH
Ciao så länge!:D

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha kärlek vid första handtaget du e för rolig du ;)

NU e det bara idag, i morgon, och i övermorgon kvar, sedan e det freeeedag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! längtar! :D

puss puss o hoppas du har en bra dag!

2008-10-07 @ 11:16:03
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0