Hej då min vita favorit mjukisbyxa! :(

AAAA klantarsle är va man är!! Skulle hänga upp tvätten nu innan jag la mig! & vad trillar ur maskin om inte mina F.D kritvita älsklings mjukisbyxor! Bara det att dom är fult missfärgade i nån ljusrosa nyans! Hade lust att  lägga mig & gråta förtvivlat på golvet! WHY!!!?!?!?
Varför händer detta mig?!?!!!! Jo för plagg nr 2 ur maskin är en knallröd huvtröja! That´s why!
nu e jag bara arg & bitter & ska dra täcker över skallen & sova me denna ångest! *suck*
Bjuder inte heller på nå kort! För jag är inte glad nu!

Kommentarer
Postat av: ANNA

Men Pluggar inte du nu? Ska du ha jobb på sidan om eller.?



Jadu vi hitta varann över internet.. ha ha. Men sen träffades vi på Dössberget på midsommar å sen dess har de vart vi. :)

2008-10-20 @ 17:26:11
URL: http://jernpiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0