Good morning :)

Klockan är lite mer än 11 & vi har rensat alla mina blommor på gula blad osv.. och hur lät det där!? HA som om jag skulle ha haft massa blommor. kanske har 7 st MAX!
Sen har vi plockat leksaker i Tildes rum & fixat me tvätten osv...
Gjort halva religions läxan vid frukost bordet där vi åt Havrefrynsgröt till frulle :)
Sitter & surplar en te kopp nu medans jag skriver.
Har en STOR fundering här... Ska man stava Te eller The?  jag gör olika hela tiden!!

Vad ska ni göra idag??
Vi ska försöka gå & panta alla mina burkar & flaskor
Mysa & laga god mat
Göra klart min läxa
Filmkväll sen om jag blivit klar me allt!
 
Te eller The?!
That´s the question?



Barn ledig nästa helg, va ska man då hitta på?
Annso är i Brasseland
Malin i Sthlm, jag har inte råd att åka till Sthlm!!!
Jag kommer bli SJÄLV!!
DAH!!
Måste genast försöka hitta på nå!!
FÖRSLAG?!?!


Ska nog gå & rensa klädkammaren nu!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0