Fredagskvällen!!

Kajsa kom & hämta mig & Tilde så for vi hem till Maja! Snacka om att dom hade det fint hemma!!!! :)
Pontus & Benjamin & Mårten va oxå där :)
Prövat en ny glass oxå! Måste va den goaste jag ätit!! Choklad glass me brownie bitar i! sen vräkte vi på chokladsås & hade skivade banaer till! så gott!


+ + Mårten =

TV SPEL!!! :)

Sen for jag & Tilde & kajsa hem till mig!
Tilde sover nu & jag myser i soffan me Kajsa :)

Hmm? syns det att jag gillar rosa? rosa vatten flaska, rosa strumpor, rosa telefon & rosa filt!


Kommentarer
Postat av: Malin

sweetnose!;)

den där glassen e nog inte o leka me ;) mums!! ja köpte sån där lint choklad igår me "chokladcreme" i, den va inte billig, men fysatan va goood den va!! ;D

2008-11-01 @ 10:30:22
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0