Färdig!!!? Eller inte! DAH!

Okej håret e klart! mina blonda toppar behöver genast toppas!! har fått så mkt  färg på dom!! hade ju inte tid att sitta & kladda på utväxten bara så kladda ihop allt det blonda!! BIG MISSTAKE! ska göra hårinpackningar s det heter duga ett tag nu :) färgen i de blonda vart bra...
Men min bruna nyans vart inte åt det "lila" hållet som det brukar, utan mer åt en tråkig "brun svart" lite synd, men det e ju mörkt igen & de e huvudsaken :D i stort sätt så är jag nöjd! :)  detta har kostat mig 140 kr att fixa så!!  Man ska inte klaga! :)
litet "färgprov" får ni! har inte orkat fixa nån frilla eler vidare lust att ställa mig framför kameran..


Fick ju sammanlagt 15 min på mig med vaxet innan jag skulle tvätta ur håret så det vart ju långt ifrån en hel brasiliansk vaxning om vi säger så!!!
Snarare en halv brasse!! HAHA
lite fläcvis så där! *asg*  gjorde skapligt ont! Fast ändå inte LIKA ont som jag trodde! men tillräckligt för jag skulle bli arg & sparka in knäet en vass kant & skrapa upp hud så jag fick ännu ondare!
För skoj skull drog jag typ en liten vaxbit på "mustachen" inte för jag har värsta muschen lixom, men skoj att pröva! haha va inte så farligt, fast som sagt beror väl på om man har mkt hår där eller ej?!

jag vet ej ärligt talat om jag ska vaxa klart mitt projekt?! jag är så knallröd & prickig & varenda hårsäck som har fallit offer  för mig har ju blödit! & lite sved det efteråt!
Får se hur jag mår imorrn!
Men jag må ge den lilla burken ett plus! har hörst så mkt negativt om et är vaxet så jag vet inte vad!!
Ganska kladdigt, men mer effektivt än folk sagt till mig! ganska lätt att tvätta bort, lukta inge farligt, lätt att värma till lagom temeratur, jag kan lätt rekomendera den till dom som klarar smärtan!

79 kr tror jag det va den kosta..
 

Oj klockan vart visst 00.00! hmm.. Vi har miljödag imorrn så börjar inte förens 09.00 så behöver inte upp förens 7 :)  värsta sovmorgon! så nu ska jag kika klart på prison break innan jag sussar!!
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0