Dagens eftermiddag

Träffa Carro efter träningen :) Vi har busat lite, typ ritat på min vägg hemma :) Ska bli en party tjej..Carro målade av min skugga när jag stog i kjol & klackskor.. ni får se sen... Åkte till noret för jags kulle handla färg. men kom hem med massa matkassar utan färg!! DAH! typiskt!


Den jag berättade om som jag kom över för 150 kr :)

Sen idag va jag så lat så jag handla me mig sallad & bröd hem :)
 Kräftstjärtar & räkor & ägg pasta röd lök gurka paprika & majs :) Med stark vitlöks dressing så nu riktigt brinner et i munnen!!

nu ska jag kika tv
puss & hej

Kommentarer
Postat av: Malin

jaha nu såg ja ju hur du hade ritat av :D

ÅÅÅ den salladen såg ju inte dum ut!!! mums

2008-10-29 @ 20:33:33
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0