Dagen i lite bilder :)

Bilde halv dagen i skolan! Äntlig "fick" vi våra akvarellfärger & penslar :)

tror vi får betala ca 200 för detta! Värre blire när vi ska betala akrylfärgerna sen!!!
Sen klippte vi till lite akvarell papper & spände upp på stora skivor!! Blötte 2 papper innan vi gick & fika :)


jag äter alltid mina mackor & sånt på morgon fikat!!


Vi fick diverse uppgifter!! Ska tala om att de e en konst för sig bara att blanda till rätt nyanser!! det e SKIT SVÅRT!! men ack så skoj me akvarell! :)

Sen "lunch"  för mig nutrilett!!
Sen Omvärldskunskap!! Mkt intressant ämne!!  vet ni att den 23 September passerade vi atumet då vi människor på jorden använt alla resurser vi hade för hela 2008!!! Alltså 3 månader för tidigt!! så nu är vi på reserverna!! Det skulle behövas ca 1.4 jordklot till att försörja oss!! Detta är INTE bra!!!  jag tror inte att folk har en aning om vart vi är på väg alltså!
Sen har vi börjat prata om maffia & kriminella gäng... jag har fått "Red Devils" som jag ska ta reda på fakta & sånt om :)

Sen dags för eftemiddagsfika, vilket jag allti hoppar över i normala fall!!! Men inte idag :)
MM digestive kex & nå ost :) vindruvor & päron & andra kex fanns väl me... åt fler kex än så där ska jag erkänna!! HAHA

men sen va jag & hämta Tilde på dagis & vi for & handla lite:

Hårfärg lite käk & VAX!!!!!! IIIIIH! jag ska minsann våga mig på att pröva! HAHA

Sen hem, laga lite mat yill Tilde & sen trasak till Gymmet & boxax 1 timme & sen hem laga mat:
 
Laz & advokado & purjolök!                       äpple jorgubbar & björnbär

Försöker hålla mig så nyttig jag kan!! Inge godis på länge nu eller chips & sånt skit!! *stolt*

nu sitter jag här & ska färga håret på mig själv!!! ska bli krångligt då jag ska gö både slingor i det ljusa håret för att sedan färga underhåret mörkt!!  Ser väl ut som en Zebra sen el nå!! *asg*

Lovar ska informera er hur det går!









Kommentarer
Postat av: liza

Såg riktigt gott ut! =)

2008-10-08 @ 19:33:28
URL: http://shawti.blogg.se/
Postat av: Malin

Wohoo spännande me färgningen, de kommer bli kanonfint ;)

Lycka till me vaxet då!!!! aj fan !! som sagt ja hade då aldrig gjort de, hahaha

PUSSS

2008-10-08 @ 19:55:52
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Malin

ok ok .. well, good luck 2 u <3

Ska du göra ljusare el mörkare slingor? du har ju redan så ljust hår tänkte ja:)

åå nu e de bara 20 min innan ja får gå hem :D

KYSSS!

2008-10-08 @ 20:45:51
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Malin

får va försiktig gumman, du skulle ju haft nån som hjälpte dej!! ;P men du e så duktug me ditt hår så de blir nog skit snyggt!!nu ska jag se på en serie "californication" andra säsongen har kommit nu :)den e bra faktiskt,så den kan du ladda ner!

pussas

2008-10-08 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0