Back to life!

Jaha då har man kommit hem från både skola & träning! Vart Combat as usual på måndagar :)  Ska snart hämta Tilde, men tänkte slänga in nån mer bild från helgen åt er så länge =)

Gick åt massa smink i stan :D

jäkligt skoj att fuska på några extra fransar :) Då mina gener inte är perfekta på den fronten *asg*


YEAH!



YEAH!

:)

Malin Annso & jag


Jag & Malin :)


<3


Olli (vet ej hur han stavar) & Robban

Utmaning:  Jag & Annso skulle våga oss upp på en av dom 4 "plattformerna" som man kan dansa på!
BILDBEVIS
!

Förresten så ska jag nog nämna att vi e inne på Garbo eller Garbos :) Skitskoj ställe! & STORT!!
När vi gick därifrån fick vi några gratis biljetter tills nästa gång vi kommer ;) 
Riktig köttmarknad där vill jag lova!!!!


Tror minsann vi fick det bästa boret därinne alltså :)
Campagne & öl & grejer, skoj som FAN! :)
Vart inga fler kort den kvällen! men vi parta på! :)



Söndag:

Annso & jag inne i stan, jävlig pigg va jag eftersom jag inte drack så mkt :)

FIKA BROWNIE & ÄKTA vispgrädde :) mums till sista slicken! Grädde e livet :)



 
Mina hjärtan! :)


Vad tittar vi på?!?! ;)



 




Vi flummar runt på H&M :)

Sen hemfärds dags! :(





Mycket åt vi jag & min kära kusin! Mormors goa mackor :) MUMS!!
Vår mormor e guld värd! Humor som ingen annan!
Skatbon & kråkbon & vevdrevar & massa andra roliga kommentarer vi fått av vår kära :)
Hon e ju så gullig <3
Hade kunnat fortsätta lägga in kort i flera timmar till men dettta får räcka för nu!




Kommentarer
Postat av: Anno0o~

Snygga ni är!!! :D

2008-10-14 @ 17:09:29
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: jennie

Fin blogg!



att ni klarade lördagen, hade varit kul o varit med men mådde illa hela dagen:/



Blev en hel del bilder:)

2008-10-14 @ 19:51:23
URL: http://jenkaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0