Äntligen helg!

Fredag innebär matte & keramik för min del! Räkna på som en tok!
Sen på keramiken fick jag ta hem min ena skål :)


Så nu har jag 2 i "samma serie" eller va man ska säga :P



Har börjat me flera nya projekt nu!
bla:

full me ödlor : :)

står på tork!

Skål 2:


suttit & ristat mönster runt hela undersidan samt runt om på kanterna
sen är det nån enstaka ödla inuti!!

Har stora planer me dessa 2 skålar! & blir dom som dom ska efter bränning & glasering osv så ska jag verkligen bygga ut min "ödel" serie!!! :)

Sen har jag gjutit en rund vanlig skål. har dock ingen bild på den nu!

Återkommer me uppdatering om keramiken nästa fredag! :)

Annso kom till skolan idag :) sen hämta jag Tilde & sen följde vi me Annso till sjukgymnasten 1 timme :)



Sen va vi in på maxi & handla lite :)

Uppd: Sitter i soffan & kikar på Ronja Rövardotter & har tryckt i mig en hel påsa me Jumbo cashewnötter!! dah!! 2hg! men gott va det!!
Lax & advokado & pasta & sallad står på middagsmenyn! sen frukt till kvällen!

vad ska ni gö i helgen då?
Och trevlig helg på er!




Kommentarer
Postat av: Malin

ååå fina grejor du gjort lilla gumman! <3

Vagott me lax o avkado,värsta sugen ja vart nurå!!! ;)

kan du inte bjussa lite?

Blire en lugn helg för dej också??

pussssss

2008-10-17 @ 16:40:33
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Jocke

Hejsan! Vad fina saker du gör. Du får öppna butik så man kan handla av dig! Hoppas allt går bra med träning och skola. Fint namn på din dotter, min heter samma. Kram

2008-10-17 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0