AFRIKA!

Nu Jävlar! Afrika har varit en stor dröm för mig i flera år!!! och idag fick jag reda på att man får följa me skolan till Afrika på vårterminen!! Ska göra allt i min makt för att verkligen haka på!!! Men det kommer ju kosta en hel del!!
men vilken upplevelse att få träffa afrikaner i deras hemland!! & se guiraffer & elefanter!!! WOW säger jag bara!!!!!!

SÅ NI FÅR MER ÄN GÄRNA SPONSRA MIG!!!!!! ÄGER JAG NÅ NI VILL KÖPA SÅ HOJTA TILL!! KAN NÄSTAN SÄLJA MIG SJÄLV !!! VILL TILL AFRIKA!!
antar jag kommer behöva få ihop 15000!!   Safarin kostar 1000 kr dygnet & de va väl tal om 4 dar & flygbiljetten så med fickpengar borde 15 000 räcka! ca?!
JAG VILL!!!!!!

I <3 AFRIKA!  kan inte missa denna upplevelse! jag har ju inte ens vart i NORGE!!!






Våran skola håller ju på aktivt me att skänka pengar & hjälpa till i 3 skolor därnere!!  Har suttit & tittat på bilder därifrån idag!!
En av mina lärare har bott därnere i flera år förut!   Kände att jag oxå hade kunnat flytta ner till mitt kära Afrika! :)
Så kan ni komma & hälsa på mig & Tilde i vår lilla hydda :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Du kan ju alltid sälja tupperware. Igår sålde jag för 3600 på mitt första party. Vilket innebär ca 1000kr ner i fickan ;)

2008-10-16 @ 11:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0