Tisdagen i bilder ..

Imorse vakna jag verkligen på rätt sida sängen som man brukar säga! Pigg & glad fast jag sov mindre än 5 timmar! :) Så tänkte kunde va skoj att få piffa upp sig lite innan man drog till skolan :)
Så här såg jag ut imorse! ändrade mig & bytte om till:

Nina knäppte detta kort på mig vid Gammelgården som ligger precis breve skolan.
Vi va lite roliga sen :)              (obs!! de e till ett annat projekt jag har)




jag älskar svartvita kort!! Nina fota på som en toka!:






Sen kommer jag me mina snilleblixt ideer! :




Sen hade vi bild :) jag håller ju på me min STORA tavla än, eller efter idag la jag ifrån mig den! Tyvärr så knäppte jag aldrig kort på slutresultatet! men har ju bara målat dit skosnörena & kladdat mer färg på klänningn efter att kortet togs:



Mina goa klasskompisar! :)









Sen ser ni ju mitt bombnedslag till sovrum!! Ombytt & på G till mitt andra kär hem T.O.K.A..  Step up :)



Men va dock mindre smart av mig att gå & träna på 2 smörgåsar som jag år kl 10!
Oj Oj trodde jag skulle rasa ihop ett tag, men de va bara att kämpa & det gick ju bra ändå till slut :)

Tyvärr så vart de ingen "lyxmiddag" för min del...
va har hänt me min matlust?!?   2 makrills smörgåsar & en morot & en kopp the!





Kommentarer
Postat av: Zandra

Saknade dig på combaten =/

2008-11-25 @ 21:17:25
Postat av: Anonym

Va fin du är vännen <3

2008-11-25 @ 22:03:03
Postat av: Catrine

Jag som skrev tidigare ;) Love you

2008-11-25 @ 22:04:05
Postat av: caroline

snygg skor du har när du klätrar i trädet ANNA!!! .. :P

2008-11-26 @ 12:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0