Tack alla min rara vänner!

Tack för alla kommentarer & så :) Uppskattas :)
I går hade jag det riktigt trevligt! Hade folk på besök precis hela dagen från jag vakna till ca 12 på natten. sväng dörrar :) Skoj att snacka & spela guitarr hero & fika & bara ha sällskap :)
Sen kika jag på Sax 5 inatt! satte på den efter 2 inatt!! Va så pigg!! somna efter halv 4 nångång?! JAG ÄLSKAR SAW filmerna!!!!  dessvärre hade jag extrem dålig kvalite & ingen text.. men men.. Inte kan jag vänta längre på att se min kära saw film :)


Jag & min otur vakna me Nackspärr!!! Sitter här stel som en fiskpinne! Kan inte rubba huvudet en enda millimeter åt vänster! satont!!

Min bil tror jag hänger väl i luften oxå & väntar på att bli lagad!  Besiktning på onsdag! Vette fan om den blir klar alltså!

Min bärbara dator är nog inne på sin sista vers oxå! Den e helt cp & igår börja hela skiten rassla & skramla, trodde den skulle explodera! så nu törs man ju inte starta den igen!!

Inget hade ju kunnat vart värre nu så... Sitter bara & väntar på att allt ska vända nu!! För vad skulle mer kunna gå åt helvete nu?!

Det är ju mer än det jag nämnt här som oxå gott åt helvette så!..(men det nämner jag inte här)

Det är nästan så jag sitter här & skrattar åt hur JÄKLA oturs drabbad jag är!!!  är glad att jag är så pass full i humor så jag verkligen redan har börjat skratta åt det här!!

Nån som ska va me & typ råna en bank eller nå?!?!   tror att om jag fick 200 000 så hade jag löst alla min problem nu! ;)

hlskotta va jag har ont i min nacke!!! Finns det nån som har nån huskur mot nackspärr!?!?! För jag går inte till nån mer doktor nu! Då hittar dom väl bara nå annat fel!! HAHA
AJ AJ AJ!

Längtar tills imorrn så jag får komma till min roliga klass & skratta lite... Undrar bara hur det blir me min träning nu?!? hmm??

Kommentarer
Postat av: Malin

ÄLSKLING!! stackars, kan man ha mer otur ?? :P hah.. fyfan



ÅÅ älskar oxå SAW filemrna!!!!!!!!!!!! Hur var den??

pusspuss

2008-11-16 @ 12:57:09
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Moster.T

Stackars Lilla Oturs"unge".

Hoppas att dom lila pillrerna hjälper dig snarast, det dära kan inte vara kul någonstans.



Har du ingen vete kudde att värma på och lägga på axlarna/nacken ?

Annars får du väl önska dig en av tomten som kommer snart....:-))



Kramis och hoppas du blir bättre snart.



Moster.T

2008-11-16 @ 13:25:47
Postat av: Henrik Olsson Olsson

Hoppas att allt är bra med dig :)

2008-11-16 @ 13:46:06
URL: http://dagboken.henrikolsson.eu
Postat av: Malin

haha ja vet, känns så sjukt o faktiskt gilla sånna filmer, :P



duktig du e... å ja e så sugen på kladdkaka så ja kan dö!!

ja fil får du äta!! men de e ju tråkigt me bara fil =/...



PUSSSSSSSSSSS

2008-11-16 @ 17:35:19
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Maria

de kostar tyvärr en 1600kr =S Galet dyra!



Jag har haft en lugn och skööön helg, något jag verkligen behövde =)

2008-11-16 @ 21:01:26
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Anna

Du vet vad man säger, efter regnet kommmer solsken... Håll ut! :)

2008-11-16 @ 23:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0