Söndag!

idag äre julskyltning :) & jag ska snart springa ner på stan :) eller springa ut heter det, bor ju på stan så :)
Har sovit som en stock!! SKÖNT! 

Vart utgång igår, följde me folket till Wasa :)


Tysken Anton & Anton & jag hos mig.

Träffa Maria från skolan me, jättegullig tjej :)


Favortit i repris typ!!! Skulle kunna vänja mig alltså ;) 
oooooooooooh!

Saknar alla mina kära vänner!! :) Ni vet alla vilka ni är! TA ÅT ER!! <3
Wuhuuu
Nu ska jag pysa

Skitig spegel! i know!

Ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: Dollyblond

Du är helgrym, :D supersnygg också!

2008-12-04 @ 15:28:17
URL: http://dollyblond.se
Postat av: Lasse Jansson

Känner du ingen fönsterputsare ??

2008-12-05 @ 19:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0