Söndag!

Usch sista dagen innan skolan!! ÅÅÅ får sån ångest för allt man skulle hinna med att göra har man inte gjort!  men men... Klev inte ur sängen förens 11!(gick upp vid 9 & gav Tilde frulle) och tro inte att jag har sovit nå just! Tilde är inne i nån period så hon vaknar hela tiden & ska upp flera gånger per natt!! och imorse va jag så trött så jag mådde illa!!  Så jag försökte få Tilde att roa sig själv!  Vilket inte gick bra! Så typ alla hennes saker bor i min säng!har verkligen sömnbrist nu lagomt till skolan börjar!

När jag väl fick yummen ur arslet till att kliva upp så gjorde vi oss klara och åkte hem till mamsen. Åkte me Agne till andra huset & hämta lite mer saker.. Sen åt vi mat.. Hemmagjord potatisgratäng me massa vitlök & äkta vispgrädde! Inte ofta man äter det inte!! om åt biff till, men jag har ju slutat me kött så jag åt lax till :)

Sen vart de så stressigt, Agne skulle på hockey & jag & Tilde skulle hem för Kajsa skulle komma så vi fick med oss "fika" hem (glass)
Så jag vispa grädde och skärde frukt :)  MUMS


Nu sitter jag ner för första gången idag! och det är inte många minuter till!! Måste tvätta & sen göra klart mitt matteprov! & packa ner mina färger & block & allt som ska med till skolan!  Skulle ha hunnit till Tippen me min gamla tv oxå som ligger i bilen & tar plats!!! ÅÅÅÅÅ STRESS jämt! kan nån förlänga dygnet åt mig?!
Ikväll jäklar ska jag se P2! må inget stoppa mig ikväll! DAH!

Kommentarer
Postat av: emelie

okeej den va fin :)åh de där såg riktigt gott ut :) tack så mkt desamma ha en fin söndagskväll!! gjort nått kul i helgen? kram

2008-11-02 @ 16:41:20
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

ååh gud vad gott de ser ut :)

2008-11-05 @ 11:17:45
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0