Skoldagen

Okej! Jag & Anton somna båda två! Klart man somnar när man sitter (ligger) längst bak i aulan i mörkret & ska kika på film när man är dötrött!!  Men de e lugnt kan inte ha sovit mer än 20 minuter! och det va verkligen behövligt!!!
Har suttit & målat "pixlar" och blandat förg hela dagen!  Kommer drömma om våran "Mats" som hjälper oss!! OJ OJ färg är et enda man tänker på!! Nu är man skadad på riktigt.. Så fort jag ser nå roligt föremål så står jag och funderar på vilka kulörer jag ska blanda för att uppnå just den färgen!! HAHA

Slänger in nån bild från mobben:

Mitt äpple!


Klantarslet i sin rock!! Spillde massa färg på mina byxor!! *morr*

Anton & Anton       Mats & Sandra.. fasiken va jag älskar min klass just nu!! Har verkligen skrattat hela dagen idag!! :)


Crazy people!!


Anton målar me lila färgen jag blanda till!!! Blir tavlan såld ska jag ha hälften av cashen!!! :)


Min rosa lilla leksaks pixel bil :)

Mitt ena fat är färdig bränt!! mina röda ödlor måla jag bara dit nu me målarfärg :)   Fatet ska lackas så det glänser fint i svart  & ödlorna ska bli intensivt knallröda!

De va min skoldag! sen stress till dagis & vanliga visan.. Sen träna jag Step up :)

Over and out!








Kommentarer
Postat av: Malin

DAH! ;P Eller inte!!! Jag kanske är söt, men är inte ens i närheten av de där snyggingarna! OMG! ;P



Va söta ni e , kul att ni somnde, hahah... Du får ju hälsa anton! :D

Kyss min kära!!

2008-11-11 @ 21:36:01
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Maria

shiiit va duktig du är..

supersnyggt..

kram

2008-11-11 @ 21:58:33
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Anton

haha, alltså vafan :)

Kul att du tar bilder på en utan att säga till då papparazi jävel! :D



Ska fan se till att mats sänker temperaturen för dina betyg!

2008-11-11 @ 23:24:08
Postat av: Wysteriia

Åh men det hade ju varit supersnällt om jag kan få låna ditt wii någon vecka eller så :D O testa...fan..tänk om jag också tycker det är tråkigt? Jag som suktat efter ett så länge, hahaha :D



När är det du ska till falun..?

2008-11-12 @ 01:10:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag tänkte åka till Mora en sväng imorgon, är ledig nämligen :D Kanske kan låna det då om du har tid? :D



Shit, förstår om du är nervös! jag hoppas han kommer behandla dig bra!

2008-11-12 @ 10:35:22
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Elin

Ha ha ja dom får skylla sig själv att dom släcker ner lyset så.. ;) Kommit på nått bra sätt att få ihop pengar? Många som ska åka? =) puss puss

2008-11-12 @ 11:32:38
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Malin



Men aaw... Hur underbar är inte du!Tack för världens finaste kommentar <3 I love u so!! Men vet du en sak, DETSAMMA!!!de är du också ;) hihi, puss o ha en bra dag i skolan! jag ska gå o sola snart, sen kollla på film :D

2008-11-12 @ 12:35:14
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0