Sista skoldagen denna vecka!

Idag har jag haft så skoj! jag & mini Anton har suttit & målat så fina konstverk tillsammans idag! Och jag har skrattat & haft så skoj!! Men jag har ju glömt att fota! Har typ nå enstaka kort nu bara!!  ÅÅÅ blir arg på mig själv!

Outfiten!  Inge märkvärdigt! uah va trött jag va imorse! haft feberfrossa nästan hela natten!


Mäterverk nr 1  Modern Mona Lisa. men ser ut som Tomas di leva & jesus! med en fez på huvve!
Vad bjuder ni?!?!?  

The making of Britta i fjällen!:
 
 

Vad bjuder ni??

Sen börja vi på nästa:
Lastbilschaffisen som håller armen om en liten thailändsk pojke! De är nyår i Thailand!  (fantasi har vi gott om)
 
Vad bjuder ni??

Nästa projekt:


 
Vi är inte klara än så ni får inte se mer!!!


Sen kika vi på film & jag sov!  SÅKLART!!

Sen hämta Tilde på dagis & sen hem! För att bli riktigt sjuk!! Ligger här på soffan me feber & är så slö!!! Så vart ingen träninig...

Träffa Cilla en vända & gav henne mitt Wii Fit som hon ska få låna ett tag :)   Hoppas hon tycker de e skoj! :)

Nu måste jag vila!! Ska ju köra bil till Falun imorrn!!! Är nervös!!! måste bli frisk oxå!! FAN!!
och bil jävlen måste lagas!


Kommentarer
Postat av: Anton zorn

Haha, det var riktigt kul idag! Känns nästan som om jag skulle kunna ha en till profilvecka efter idag :D

Mer sånnahära dagar, tack för skjussen med!



jadu, miljonerna bör väll börja trilla in så ekonomin håller för afrika, eller vad tror du?

2008-11-13 @ 18:47:22
Postat av: Malin

HONEY! <3 I´m home now! Missed yaaaa... hehe

hörs på MSN en! Kuul ni ser ut å haft föresten!!! ;)

PUSS

2008-11-13 @ 19:24:55
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0