Profilvecka!

Nu har jag en fullspäckad vecka!!  Vi långa dagar i skolan nu. Profil vecka och vi ska ha färglära hela veckan!
har målat olika skalor & fått massa olika uppgifter. vi kikar på bilder & ser filmer osv... Har ju en konstnär som lär oss. Somna såklart idag me i skolan. är så trött jämt & blir trött i skallen... men men

Knäppte några dåliga bilder me mobilen på lite från idag. Huvudsaken me det vi gör är att blanda rätt färger till olika ändamål. rätt färtemperatur  intensitet osv!  Ska ju lova att detta är skitsvårt!!   Typ veta vilken av dom olika blåfärgerna som ska blandas me brunt för att få till en grå färg osv.. eller rätt röd & grön & blanda i vitt & se om man kan få till lika grå färg fast med olika färger..
MYCKET KLADD!!! HAHA



Mitt stileben

Det är svårt att hitta rätt färg! Typ omöjligt!   inns ju lixom varken lila eller orange! Utan allt ska blandas till själv!


Det  gick ju åt en hel del färg för mig idag! kladd kladd ;P

Min "familj"  typ måla färger inom samma "färg" och samma mättnad ljuskala osv.. svårt att förklara. vet ej om jag vart så nöjd!!! de e assvårt!

När denna långa dag i skolan va slut han jag inte mer än hämta Tilde på dagis för att åka hem & byta om & sen möta upp Hanna & sen gå till gymmet & träna 2 pass :)
Sen hem duscha & äta & pang vart klockan 8!


Så här kommer hela veckan se ut! Fullspäckad. uppdaterar när jag hinner!!


Kommentarer
Postat av: Malin

å roligt de ser ut me färg o måla =) men du hinner ju iaf med att träna, de tycker jag e duktigt!

kyss min kära<3

2008-11-10 @ 19:57:58
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHAH jaa du saknades verkligen!!!! Nästa gång så ska ja släpa me dej oxxå, hihi ;P

<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-10 @ 19:59:20
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Malin

ååå ja vill verkligen verkligen oxå åka dit!!!!!!!!!!! :D alla på jobbet pratar om att de e så underbart. ja NÄR?!?! :D i morrn kanske? LOL ;P

PUSSPUSSS

2008-11-10 @ 20:26:05
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0