Onsdagen..

Blanda är blanda färg åter igen hela dagen!!
Jobba lite på min fula rosa bil!   sen även en annan uppgift.. man skulle hitta en bild, sen riva av en del eller 2 delar , hur man vill, för att sedan måla dit det man rev av..
Knäppte lite bilder me min mobil, slänger in dom:
 
 
Sen rev jag av en bit till & måla lite till.. färdiga resultatet:

Ljuset ligger helt fel nu men ändå ni ser ju typ :)

Min andra bil:

Att försöka måla den är tröjan va ju ett projekt för sig!! HAHA


Min stökiga plats!! brer ut mig så mkt så jag har lånat bordet hitåt oxå! :) är ju ändå tomt där så :)


folk!!! :) Hälften går i min klass & jag älskar dom! resten går textil & dom känner jag inDett är inte vårt vvanliga klassrum utan vi har det den här veckan bara! Min Idol Mats längt bort till Vänster! Han som lär oss allt just nu! :)
 
Att sitta & blanda typ så många gröna nyanser som det finns får mig typ att somna! Tycker inte om grönt!! Hatar min pixelbil! jäkla evighets pill! Inte klar idag heller!

ZZZzzz Znark!
Men dessa roliga pojkar kan ju roa en på riktigt!! HAHA :)
 
                             Anton                                                   Anton
Blir som en 3 åring i den här klassen!!  Och alla bullar & muffins & allt socker får mig ju nästan hög! Flummar på som alrig förr alltså!

Sen sluta denna dag iaf!
Hämta Tilde & sen for vi & hämta mna Pengar av Stina för jackan jag sålde.. Och vad gjorde jag me dom? JO jag mitt pucko gick & handla ett Guitar hero!! va ju så billigt! 300! dah! skulle ha lagt undan dom istället!! men men... Nu har jag ju iaf nå att göra i helgen!


INGEN TRÄNING IDAG!  Känner mig småvissen & slö.. öm överallt.. Har så mkt annat jag måste fixa med!  Ska besikta bilen nästa vecka!! Finns det nån som kan svetsa här el?!?!??!?!?!
uah! Falun på fredag.. LÄNGTAR INTE!!

Kommentarer
Postat av: Malin

ser kul ut ju, skulle vilja va me en dag i din skola o få måla ja me :D

men 300 var ju inte farligt..trodde de va mkt dydare!



Ja visst verkar den bra, o spännande, ska försöka se den ikväll!!

PUSSS <3

2008-11-12 @ 18:47:31
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

men om jag ser till att vara i Mora vid 16 då! :D Blir det bra? :D Har du mitt nummer? Jag har ditt iaf om du nu inte bytt senaste veckorna? :P



Fan va snäll du är alltså!! :D

2008-11-12 @ 19:41:47
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Temperatur anton

Haha! Du som kommer sitta klistrad framför guitar-heroet hela natten eller?

2008-11-12 @ 20:01:26
Postat av: Maria

Sv: Den var mycket god också..=)

ja fasst hon ville inte va med i bloggen först men efter lite tjat såå gick hon med på det..tack!!hoppas att du har haft en bra dag också..

kramen

2008-11-12 @ 20:32:48
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Maria

Hihi tack tack! =D



Du är så himla duktig på att måla! God damit woman, give me some! ;)



Kramis

2008-11-13 @ 08:23:07
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Elin

Ha ha ja ett bankrån låter väl som en lätt och enkel plan? ;) asg Allt bra med mig, själv då snygging? Puss puss

2008-11-13 @ 13:55:02
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Anonym

vart har du käpt det? för bara 300 kr :)

2008-11-13 @ 21:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0