Onsdag! Skänk mig 20 000!

Dagen iag!
haft bild halva dagen... Fick äntligen våra färger.. kosta över 700 spänn  för detta lilla kalas!!


11 stora & 7 små


3 penslar & 1 maskeringtejp rulle

Sen har vi hängt ut fiskarna vi måla i går , ut på en vägg så hela skolan kan kika på dom! Jag, Anton & Anton som hängde upp dom :)

Sen lunchdags:  
Fisk i nån god sörja med potatis & sen blåbärsoppa me nå "skorpor"


Som om jag inte åt så det räckte till förmiddagsfikat & lunchen!!
Men till kl 14 fikat hade skolan bakat bullar! & det va nog dom godaste bullarna jag ätit i hela mitt liv!!!! Klämde i mig 6 st!! Finner inga ord för hur perfekt dom smakade!!

Efter lunchen hade vi omvärldskunskap! Först prata vi om Afrika! Gud va jag vill åka!! JAG VILL JAG VILL! Verkligen en stor dröm för mig! Vet bara inte riktigt hur jag ska hosta fram 20 000!!!

Sen iaf ÄNTLIGEN så börja vi prata om mitt val inom detta ämne -Vulkaner!   Tycker de är så intressant!  Vi fick kolla på en film, och vad händer?! jo jag somnar som vanligt! är så trött jämt!! va riktigt jobbigt att försöka hänga med!

Sen hämta jag Tilde på dagis & nu e vi hemma, och jag sitter & skriver på min cp dator som numera inte har nån fim att tangent på bokstaven D... tappade den lilla ploppen som jag hade där! så nu e det helt kört! Så detta inlägg har tagit sin lilla tid att skriva just p.g.a bokstaven D inte hänger me riktigt!


SKIT DATOR!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill ha en ljus cremefärg som passar till allt, de vi har nu passar bara vita gardiner till, astråkigt! =S Sugen på att komma och måla? ;) hahhaha

2008-11-05 @ 18:27:12
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhh TACK snygging!! =)



Skoj att du trivs bra med utbildningen. Hur länge ska du gå där? =) Btw, vad är det för Afrika resa?



Puss puss puss

2008-11-05 @ 18:42:02
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Anno0o~

Ååå skulle också vilja åka till afrika!!!!!!!!

2008-11-05 @ 19:45:44
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0