MYCKET NU!!

Börjar bli någorlunda klar me min tavla! ock en hel del kvar!! men lämna tavlan så här efter halva dagen:

Ser en hel del fel nu när man sitter & tittar på kortet & har vart borta från tavlan ett tag!! klänningen har knasig form & skorna svävar i luften! osv.. mkt lätt att va kritisk mot sig själv!

Efter skolan va jag & Anton hemma hos Anton en vända... vänta in klockan!! besiktningstid kl 15.20

Anton

smygpaparazzin Anton fotar!

Sen for jag & mini Och hämta Hanna på skolan för att åka & besiktiga bilen min!

BILBESIKTNINGEN GICK SUPER!!  INTE EN ENDA ANMÄRKNING! INTE ENS ETT ORD OM NÅ! GICK IGENOM PERFEKT!!!!    jag va helt säker på att de skulle gå åt helvete!!   WUHUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Sen hem hit & sen hem till Hanna.. Sen for jag & Anton hem till Anton.. Jäkla massa Anton jag vet!!

Satt där & uggla lite :)  i vänta på mat & Tupperware mötet jag skulle på!

Mötet va skoj! WOW mkt snyggt! fick me mitt startkit hem :)


OM NI VILL KÖPA SÅ HOJTA TILL! MYKET FINA PRODUKETR!




Kommentarer
Postat av: Nina

Dom där siliconformarna är jättebra :)

Finns mycket bra grejer av tupperware :)

2008-11-20 @ 20:36:08
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0