helt död!

va har jag gjort sen jag uppdatera sist?
Jo jag har dansat Afrikansk dans!
 åkt hem ätit, ringt Mora kommun & pratat stipendium inför Afrika resan!!! Skrivit ett brev som jag ska lämna!
Lämnta tebax Tilde nys stövlar! dom dög ju inte til fröken ändå! ska handla ett par andra.
Skickat in kort på framkallning
Vart på tippen me min gamla tv!
gått en vändra på stan!
Träffa min mormor som är i mora ett par dagar :)
Sen nu vart klockan PANG väldigt mkt!!
Jag ska ta & byta om & gå till gymmet & träna inte 1 pass & inte 2. UTAN 3 pass!
Ska dansa & köra styrka & sen Combat när jag är som dödast! Önska mig lycka till!!

CIAO!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas jag kommer ett steg närmare Afrika efter mitt brev nu iaf! *håller tummarna*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi ringde på en annons i Masen. De har inga fler lägenheter än denna vi fick, tyvärr. Gu va du toktränar=)

2008-11-06 @ 22:19:48
URL: http://vardagsfjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0