Tisdag

Idag är det Tisdag, klockan är 08.03 & jag ska klä på Tilde ska vi åka på dagis & sen ska jag iväg & jobba 7 timmar. Ser ut att bli varmt ute idag, vilket innebär att det kommer bli HETT inne i Växthuset!
Igår ringde dom från Daisy`s & jag vart erbjuden att sälja glass där, men vet ej om jag kan göra det? Finns inge dagis nu på lördag??! & Det är redan svårt som det är med dagis & barnvakt när jag ofta jobbar till kl 19 på vardagarna!
Måste ta & skicka in ansökan till Folkhögskolan oxå!
Idag ska jag nog träna en vända efter jobbet me Annso, men det beror på om Smångs kunde va barnvakt?!
Emma börjar sitt nya jobb idag me! :) Hoppas det går bra! :)
Igår vart jag jätteglad när jag kom hem för då hade Annso & Emma städat hela lägenheten :) Det tackar vi för :)
Nä nu ska jag göra ett ryck & åka!
Adios så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0