SÅ DUKTIG!

Idag har jag & Annso & Tilde gått upp jätte tidigt! Lämna Tilde på dagis, sen åkte vi & träna lite :) Luncha hos Björne, vart en sallad! :D men onyttiga Anna skulle östa på  säkert 4 stora matskedar MANGORAJA över! jag älskar det! :) Hade lika gärna kunnat feta nå onyttigt från början lixom :P

Sen gick vi hem & spela lite Guitar hero (för ovanlighetens skull)... Madde kika förbi  + titta på "våra bästa år" första gången på 1 månad nu :)

Spelat Fia med knuff & vunnnit :D

Tränat 1 timme T-ball + 1 timme Body combat :)

Rensat tvättmaskin från massa snusk & det stank helvete rent ut sagt!! BLÄÄÄÄ den där doften fick mig nästan att spy! Sen har jag tvättat 2 maskiner oxå :)

image890
Är så händig så här behövs inga karlar inte :P HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Madde

Host host, vem va de som vann åt anna då?? ;)

2008-05-14 @ 09:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0