Sjukan!!

Ja timmarna uppe på lassarettet är LÅNGA!!  har vart där sen 9 imorse, bara hemma & slänger i mig lite mat nu medans han ska in på magnet röntgen!! har tappat räkningen på alla gånger han har röntgas nu!
Stackarn har legat fastspänd med stel halskrage sen han kom in! inte kan han titta åt nå annat håll än att stirra upp i taket. Ligger där med EKG.. & dräneringslang från LUNGAN!!! usch det ser så otäckt ut!! syrgas & allt!! BLÄÄÄ FYY!!! Men jag tänker positivt , det här ska gå fint! :) I värsta fall blir det ju att åka till Uppsala! men det tro jag inte ändå.. han e så stark :)
Nä nu ka jag ta & fara upp igen! hinner inte svara på kommentarer, men Tack för alla söta :)

Kommentarer
Postat av: Angelica Bengter

Usch.
Hoppas han blir helt återställd! Tänker på er, gumman. Skänker lite styrketankar åt Lukas.

Kramar!

2008-03-13 @ 17:17:51
Postat av: Madde

Hoppas han piggnar på sig!!!. Kram

2008-03-13 @ 17:55:00
Postat av: ME&MY

kram

2008-03-13 @ 18:54:14
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Nina

Usch, men va skönt att det förhoppningsvis är på
bättringsvägen!

2008-03-14 @ 10:15:58
URL: http://ninawikizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0