Movie TAJM!

image780

Efter en SUPELÅNG dag ska jag krypa ner i sängen & kika på Welcome Home roscoe Jenkins. den ska tydligen vara skitrolig! såg massa klipp när jag titta på Oprah show, skådespelarna från filmen var där & man fick se massa roliga klipp :)  Sen ska jag SOVA! är astrött & sliten!
Idag har jag som sagt
*vart på lassarettet
*handlat
*städat
*tvättat
*bakat
*tränat
*umgåtts me Sandra, Stina & Maria
*lagat mat
*slagit in paket
*städat bilen
*fixat massa hemma!
*lämnat massa papper & skit på återvinnings station
tror aldrig jag har gjort så mkt på en & samma dag!
ZZZnark!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra helg :)
Godnatt.

2008-03-17 @ 00:50:50
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: ME&MY

oj vad du legat i, själv lämnade jag hemmet i 3h medans min städhjälp fixade påskfint..
Så himla lyxigt, visst?!!

Hur mår din sambo?

kram

2008-03-17 @ 09:47:43
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0