WUHUUU!

Världens roligaste grej hände nyss :)
jag & Annso skulle planka in på nå "motorcross" nere på Tingsnäs. Vart nästan överfallen av en ilsken stor hund som kom från ingestans! tur att mina ben va snabba & hundes satt fast i en kedja!!
Till slut hitta vi en öppning & smet in :) Stog i publiken & va jätteimponerade av alla trix dom körde :)
Sen ropar dom  att dom behöver frivilliga ur publiken, men jag stog så långt bak så jag orkade inte klättra över alla. men sen gick inga fram så killen själv gick & valde ut 4 tjejer till slut! Självklart va man en av dom :) Fick sitta fram breve han ! :) SKOJ SOM FAN!!!!! Och eftersom Annso oxå vart vald så kunde ingen av oss knäppa kort på det, men  vi sladda lite & åkte på 2 hjul & sånt! Verkligen skoj :)


Detta kort är knäppt innan vi hoppa in :)

Och så här såg jag ut idag :)

Haft världens roligaste helg verkligen!!!
Haft så himla skoj :)
åkt massa båt & solat & åkt massa roliga bilar, vart på cruising  :) SÅ SKOJ!

Kommentarer
Postat av: Malin

men fyfan så skoj!! varför va ja inte me er då för? :(

Hoppas allt e bra me dej snygging ?

miss u, puss

2008-06-08 @ 20:46:13
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0