WORK OUT!

Ska snart  knata bort till gymmet för att träna 2 pass. Body Pump samt Aerobics. Något jag ser fram emot me tanke på allt man tryckt i sig under helgen :)
Känne rmig dock lite lite hängig... Håller jag på att bli sjuk? Får ta det lite försiktigt. Men träna ska jag om jag nu så ska dö på kuppen! Gymmet är mitt andra hem, trivs mycket bra där. Slippa tänka på annat & man är i sin egen lilla värld :)
Beställde ett par "better bodies" byxor va ju nå bra erbjudande.. Och dom e så snygga :)
Undrar när man ska få dom tro då? hmm?? Visar sig väl.. Hoppas på snart :P


Har verkligen bestämt mig för att gö en till tatoo nu! Behöver bara hjälp me disignen! :) Så om ni är duktiga på att skriva namn me nån sjysst stil & så kan ni ju hojta till! :P



Men nu gymmet nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0