Work out!

Jobba 9-16 sen hämta jag Tilde.. Skjutsa Emma till Selja & lämna Tilde hos Agne medans jag träna..
Vart T-ball & Combat!.. BARFOTA! mina stackars fötter mår ine så bra nu av alla hopp & kickar.. hur kan man glömma skorna?? gå till gymmet i foppa tofflor! Vad tänkte jag me?!? HAHA Alltid stress stress!
Har iaf träna 4 pass redan denna vecka :D



One more day to go!  Imorrn jobbar jag min sista dag! Känns sorligt nu.. Hoppas man kanske får komma tebax  nästa år! Absolut bästa extra jobb jag haft.. Och Cubus oxå då :)
 Imorrn ska jag dessutom jobba 2 hela timmar själv innan det kommer nån mer.. Gick bra med 1 timme idag. hoppas det går lika bra imorrn me :)

Nu har jag stora planer på att göra om i köket!! Återkommer me dom senare :D Händiga Anna är i farten igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0