TATUERINGEN!

Okej så här gick det för olycksdrabbade mig! Äntligen kommit på en idee som föll mig i smaken! skissat namnet 155 gånger! Vart skitnöjd! & tänkte att jag skulle få den snyggaste tatueringen! Kommer till Chris & han ska börja skissa om lite.. När jag väl blivit nöjd, efter att ha  tagit  bort massa jag skulle ha talar han om för mig att den är TEKNISKT sett omöjlig att sätta på min handled! För mycket små detaljer som skulle bli kladdiga & försvinna.. & bla bla bla....
Det enda som är smalt på min kropp är väl mina handleder! & även fast vi skulle ha haft den minsta nålen så skulle det inte gå att genomföra med dom bokstäverna!
Stor besvikelse självklart! & Stjärnan som skulle va HALVA tatueringen tog jag t.o.m BORT!!!!! Men ändå så skulle det inte gå.. Skulle verkligen ha en "walk of fame stjärna" som bakgrund till min tatto! Det va det som va vitsen & nu tog jag bort den!
 Så jag satte den på fotleden det lilla som vart kvar av min tatoo! Vilket bara vart Zalina med en stil som jag inte skulle ha från början.
Nu är det bara en enkel "Svensson Svensson" tatooo!   Men jag ska smida nya planer! I`ll be back me mya ideer! & denna gång tänker jag inte ta ett NEJ!

Inte 100% nöjd alls men inte jätte missnöjd heller.. kommer nog bygga på den lite me nya ideer sen när den läkt :)

Här får ni en liten film som Emma filmat me sin mobil



Och här är resultatet!




Kommentarer
Postat av: Almir

Jag tyckte tatton vart ganska snygg :),

Bara gilla läget!! Snygg blogg förresten :P

2008-06-26 @ 01:06:12
Postat av: Emma

haha ja filmade inge bra såg jag nu, hit och dit man blev ju helt yr :)

men du såg ju inte allt för lidande ut :)

2008-06-26 @ 08:25:30
Postat av: AnnoOo~

jag tyckte de var riktigt snyggt ändå :D lägg upp din första skiss hur du hade tänkt den skulle se ut från början =)

2008-06-26 @ 20:25:21
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag tyckte den var snygg :)

2008-06-26 @ 21:20:24
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Melissa

så fin! :)

2008-06-26 @ 21:25:25
URL: http://melissao.blogg.se/
Postat av: Rosie

Niice. :D Bilden är la lite suddig bara. :s

Har du någon bättre bild på den?

Klockrent att du tatuerar dig hos Chris du med. :D



Take care. ^^

2008-07-01 @ 23:21:59
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0