SPAKVÄLL!

jag & Emma hade spakväll efter vår hårda träning på gymmet! :D
Börja med att laga räksallad & vitlöksbaguetter, verkligen skitgott :)


Tände öronljus & fick ut enorma mängder vax! verkligen impad!
Sen dags för lermask, men jag hade i för mkt vatten i min, så jag fick ha i lite maizena rednig för att göra den lite tjockare :)


Sen drack vi nå utrensade the "detox" det va det absolut vidrigaste jag har druckigt i hela mitt liv! med insalg av LAKRITS! & jag HATAR lakrits, massa kvälningar & jag får det idag me bara jag tänker på smaken! UAH! aldrig mer!
Alla produkter vi använde kommer från hälokost butiken, vi ska bli hälso freaks! :D


Fila fötter & måla tånaglar & fila naglar & måla dom osv... tände ljus & hade en jättemysig kväll :)


Idag Onsdag, börja vi dagen med en smoothie, sen åkte vi & sljutsa Emmas syskon till nå fotbollsskola, sen hem & äta frukost, vart fullkornsbröd me lite ost & skinka  & the VANLIGT GRÖNT THE! :D

Sen nu ska vi förbereda lunchen.. ska panera lite fiskfile & koka färskpotatis & göra en god sås :)
Sen blire tränining, ska köra Body pump kl 12.. sen hem & äta maten & sen ska jag åka & jobba till kl 19 ikväll :)
Sen får vi se om Annso kanske kommer då?? HOPPAS iaf :D

Thats it for me right now :)

Kommentarer
Postat av: Malin

men gud va mysigt!! Vill också ha en kompis att göra sånt me... Duktig du e som blivit nyttigare ;) u go girl! hihi. PUSS PUSS

2008-06-18 @ 12:25:45
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Fia

Öronljus är bluff Annabananna... Testade att låta ett ljus brinna ut när jag höll det i handen. Vart lika mycket "öronvax" i det med ;P

2008-06-19 @ 16:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0