Onsdag!

Det är så trirt, har ju ingen kamera att knäppa kort med längre, de är nå fel, den fattar inte att minneskortet sitter i den & vill inte knäppa kort till minneskortet så det går inte att få nå bilder! hel mysko?!?!?
Jobbat hela 9-15 idag! skönt att bara jobba 6 timmar!  Och vi jobbar ju konstant, har inte massa raster, utan man kan sättta sig 5 minuter eller stå i ett hörn & tugga i sig en macka eller nå! så inga bortkämda luncher här inte!! & det är jobbigt att stå i ett växthus en hel dag!
Men direkt efter jobbet åka jag hem & bytte om & tog en promenad till Noret helt själv! I fel skor!!! så fick enorma skavsår! skynda mig hem så gott jag kunde för att hoppa i träningskläder & bokstvavligt springa till gymmet!! kom 1 minut innan Step up:en började! det var extremt svettigt & jobbigt idag! sen hem ta en snabbdusch, trycka i sig massa mat, byta om igen & ta en promenad till Noret IGEN! me sällskap :) min granne Zandra :)
Det är skönt att ut & gå :)
 & nu är klockan 21.40 & jag hade lätt kunnat tagit en promenix till!! :P men har inga vänner som verkar gilla att promenera me mig!!!!!
Ska se om jag kan hitta nån, annars går jag & lägger mig! ska upp & jobba imorrn igen så ..
image904

Kommentarer
Postat av: Maria

Men det är ju helt sjukt så duktig du är på att träna! =O Kan inte lite av din vilja, entusiasm och ork smitta av sig på mig? =P

2008-06-07 @ 23:22:33
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt bild på dig tjejen :)

2008-06-09 @ 12:37:04
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0