ONSDAG!

Idag jobba jag min sista dag.. Nu har jag semester!!! :D Eller är arbetslös!?? ha ha finns många ord att välja på.. Fritidsforskare kanske? :P
Emma va & Tatuera sig igår & jag bad dom fixa en tid åt mig så fort det bara gick! guess what??! Jag ska tatuera mig om ca 2 timmar!!! ha ha ingen lång väntetid alls! DAH!!! har inte ens hunnit måla klart mitt objekt än! Sitter & skissar... har typ Skrivit mitt namn 55 gånger nu & får inte till formena på bokstäverna riktigt! men ideerna flödar! Chris ska få hjälpa mig att sätta "pricken" över i:et BOKSTAVLIGT talat! ha ha
Ska skissa på nu! STRESS STRESS! & mitt uppi allt ramla min "joystick" knapp av mobilen.. den beteer sig som den är intryckt hela tiden! min mobil har fått fnatt!! går knappt att gö nå me den längre! ska se om jag kan hitta nån gammal mobil & stoppa in sim kortet i!

Wish me good luck me min tatoo now!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0