Måndag :D

Nu vecka nya tag :)
Fick lite sovmorgon, sen va det att åka till Dagis me Tilde..
Sen kom Lukas förbi & vi gick & lunchade på Helmers..Vart kycklingsallad! MUMS! :D
Sen jobba till kl 19! Mest stått i kassan idag faktikt, gått ganska bra, börjar komma in i allt nu :D
Tog hem lite blommor oxå, som jag planterat så fint :)
Tränat lite me Zandra.
Fick min lön idag oxå! kontant i handen! & dom har knappt dragit nå skatt!! alltid ska det krångla! *morr*  men men :D glad jag fick lön idag iaf. Hade räknat me att få den nästa månad & inte nu?, på både gott & ont..
Ska ta & se en film & krypa ner me Annso, ska upp JÄTTETIDIGT imorrn & gö mig & Tilde klar & åka & jobba! jobb jobb!
& nu vill min gamla chef att jags ka hoppa in där ett tag! Men får inget att gå ihop just nu när ALLT ska krångla HELA TIDEN!!
Sen ska jag banne mig träna massor imorrn me! Gud träningen gör en verkligen glad! Det bästa mot att rensa huvudet! & få tänka på annat ett tag!
NATTI!!! NATTI!!
image903
Längtar till helgen när man kan dra ut i solen istället för att bara jobba!

Kommentarer
Postat av: sanny

vilken söt bild :)

2008-06-08 @ 17:33:42
URL: http://sannyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0