Lite trötter

Tränat mina 2 pass & tungt gick det! Tog verkligen i! Speciellt på utfalls låten PÅ body pump (va den enda som körde med viktstången på axlarna :P) *stolt* hihi...
Hem käka 4 mackor & gjorde en Smoothie :P Sen kom Anna hit, så länge sen jag såg henne nu :D
Väntar fortvarande på att Micka ska lämna Tilde!! kl är snart halv nio lixom!! hon ska sova senast 8! *suck*
Väntar på Annzo me, hon ska ju sova här...
Full rulle jämt i mitt liv nu, dygnet runt! ha ha ha
 Ska nog lägga en sån där rolig lermask sen när Tilde lagt sig :)

Hitta ett gammalkort på mig & Sandra!! *saknar* hoppas vi syns imorrn hjärtat!! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin bild =) Hur är läget annars med dig då? =) Puss snygglo

2008-06-25 @ 22:53:19
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Sanndra

Fina vi är hjärtat:) roliga tider

2008-06-26 @ 01:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0