GLAD MIDSOMMAR!

Jags stannar i dalarna ändå!. Men ska genast boka in en annan dag me Malin. Ska gå på grönan & ha skitskoj! :D
kommer fira med Annso & Emma.. Sen ska vi få äta mat med Sayan & co.. Sen ska jag nog åka ut till Gopshus till Maya & Pontus & Benjamin & co.. Sen är man bjuden ut på lövön oxå! & ÅÅÅÅ hur ska man kunna vara på 10 ställen samtidigt?!?!? Ska ju iaf va nykter så jag ska försöka åka runt & säga hej till såmånga jag kan!!
Dagens outfit blir iaf detta :)
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: mamyleine

Åh va kul! Jag saknar dig gumman! Kan du inte komma till bjurs imorgon? :D . Är PB som spelar och jag ska dit ska vara chaffis men hade varit så kul att se dig. Drömde om dig för några nätter sen :)

2008-06-20 @ 18:12:37
URL: http://www.metrobloggen.se/mamyleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0