Big Lake Run

Tradition är att jag kör åt Janne på Big lake :) Eller ja detta va andra året irad & han boka in mig till nästa oxå :)
Med på färden va ju såklart Lukas Jones Tina & sen Jonsson..
Mamma passa Tilde medans va ute mellan typ 11-18



Tog me mig Annso när jag skulle hämta Tilde. Vi fick lite mat :) kött & nå potatis me sås & glass & jordgubbar :) MUMS MUMS
Sen hem.. la Tilde direkt , hon va så trött.
Sen kom Smångs & Emma... sen for dom alla iväg me Stoffe & kvar vart jag.. Som tur är kom Anna Lindh ner & roa mig lite :)
dippa morötter & gurka i den nya dippsåsen "3 peppar" eller va den heter!! JÄTTE GOD!! :D
Sen spela jag lite NINTENDO WII FIT! :)
Sen va det bara att sitta hemma & va lite orolig!!
Somna väldigt tidigt! & vakna kl 4 när det stövlades in 2 människor här! *asg*

To let go or not to let go?? thats my question!!

Kommentarer
Postat av: Malin

I MISS U TO underbara du! Hoppas verklgein vi kan ses snart!!!! ;)

2008-06-29 @ 18:46:00
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0